Palvelujen tarjoajan yhteystiedot
HH Group Oy/4homes sisustusmaailma
Y-tunnus : 0751708-8
Petikontie 3
01720 Vantaa
p. +358 50 544 0022
asiakaspalvelu@4homes.fi
Rekisteröityminen
Asiakas voi rekisteröityä palvelun käyttäjäksi valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Tuotteita voi myös tilata rekisteröitymättä. Rekisteröityminen on maksutonta. HH Group vastaa käyttäjän antamien tietojen tietosuojalain mukaisesta käsittelystä.
Tilaaminen
Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään vain tilauksen toimittamiseen tai mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen saavuttua lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään tehtyä tilausta. HH Groupilla on oikeus olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi sen vuoksi, että kyseistä tuotetta ei ole enää saatavilla.
Pyrimme siihen, että verkkokaupassamme olevista tuotteista on ajantasaiset ja oikeat tiedot.
Emme kuitenkaan voi taata tuotteiden riittävyyttä. Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että tuote on päässyt loppumaan, otamme välittömästi yhteyttä asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen. Mikäli tuotetta ei ole saatavilla eikä tulossa lisää, sitoudumme hyvittämään asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta.
Asiakaspalvelumme ottaa tällaisissa tapauksissa asiakkaaseen yhteyttä, ja asiakkaalla on halutessaan mahdollisuus pitää kauppa voimassa ja hyväksyä pidempi toimitusaika tai korvattavan tuotteen toimittaminen.
Tuotteen ulkonäkö
Pyrimme aina kuvailemaan tuotteen ulkonäön mahdollisimman tarkasti. Tuotekuvissa värisävyt usein poikkeavat jonkin verran tuotteen oikeasta sävystä ja lisäksi pieniä sävyeroja saattaa tuolla eri värjäyserien välillä. Valikoimissamme on myös paljon kierrätyspuusta ja luonnonmateriaaleista valmistettuja tuotteita ja nämä tuotteet ovat jokainen omanlaisiaan. Kahta täysin samanlaista ei ole.
Tilatessaan tällaisen tuotteen asiakas hyväksyy tuotteen ainutlaatuisuuden tutustuessaan tuotteen kuvaukseen.
Tuotteen hinta
Tuotteen hinta on verkkokaupan sivuilla tilaushetkellä näkyvä hinta, joka sisältää arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden verkkokaupassamme olevien tavaroiden ja palveluiden hintojen, valikoiman ja toimituskulujen muutoksiin. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitus- ja käsittelykuluja. Nämä ilmoitetaan erikseen tilauksen yhteydessä.
Maksaminen ja maksutavat
Maksamisesta ja käytössä olevista maksutavoista olemme ilmoittaneet erikseen verkkokaupan sivulla maksaminen ja maksutavat.
Tilauksen toimittaminen ja toimituskulut ja mahdollinen viivästyminen
Tilauksen voi noutaa 4homes sisustusmaailman myymälästä ilman toimituskulua tai sitten valitsemastaan Matkahuollon toimipisteestä tai valita Matkahuollon kotiinkuljetuksen. Tilauksen toimituskulut löytyvät kohdasta Maksu ja toimitus. Asiakkaan tulee antaa yhteystietojen yhteydessä myös puhelinnumeronsa, jotta hänet voidaan varmimmin tavoittaa mahdollisen kotiinkuljetuksen sopimiseksi.
Jos tuotteen toimittaminen viivästyy ilmoitetusta ajankohdasta, ilmoitamme asiakkaalle uuden toimitusajankohdan meille annettuja yhteystietoja käyttäen. Emme vastaa myöhästymisistä, joihin itse emme ole osallinen ja joihin emme pysty vaikuttamaan. Tällainen syy on esimerkiksi tehtaan tai maahantuojan tuotannolliset ongelmat. Jos kuljetus viivästyy asiakkaasta johtuvista syistä, kuten virheellisistä yhteystiedoista, emme vastaa viivästymisestä.
Tuotteiden tarkistaminen
Asiakkaan tulee välittömästi tuotteet saatuaan tarkistaa, että toimitus ja sen kolliluku vastaa tilaustasi eikä tuotteissa ole näkyvissä mahdollisia ulkoisia kuljetusvaurioita. Kuljetusvaurioista on välittömästi luovutushetkellä ilmoitettava kuljetusliikkeelle tai 4homes sisustusmaailman asiakaspalveluun. Pakkauksen avaamisen jälkeen asiakkaan tulee tarkastaa pakkauksen sisällä oleva tuote välittömästi. Jos havaitset tuotteessa jotain vikaa tai puutteita, tulee sinun ilmoittaa siitä asiakaspalveluun viimeistään 14 päivän kuluessa siitä hetkestä, kun havaitsit virheen (tai sinun olisi pitänyt se havaita).
Reklamaatiotilanteissa tarvitsemme tilausnumeron, kuvat vaurioista sekä kuljetusvaurioissa myös kuvan rahtikirjasta ja pakkauksesta. Reklamaatio tehdään tilaajan nimellä.
Jos tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, 4homes sisustusmaailmalla on oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.
Peruuttaminen ja palautusehdot
Jos asiakas jostain syystä haluaa palauttaa tuotteen, vastaa hän palautuskustannuksista.
Peruutusilmoitus tehdään viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitus voidaan tehdä verkkokaupan asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@4homes.fi) tai puhelimitse numeroon 09-50 544 0022. Tuote tulee postittaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli tuotetta on käytetty tai se on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on HH Group Oy:lla oikeus periä arvonalennus tuotteen täyteen hintaan saakka.
Palautusoikeus ei koske mittatilauksena tehtyjä tuotteita.
Pidättäydymme maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet peruutetun tuotteen takaisin. Mahdolliset palautuskulut vähennetään tuotteesta maksetusta summasta. Asiakkaalle palautetaan hänen tuotteesta maksamansa summa. Maksusuoritusten palauttamisesta ei aiheudu asiakkaalle kustannuksia.
Palautusosoite: HH Group Oy
Petikontie 3
01720 Vantaa
Takuu
Joihinkin tuotteisiin saattaa liittyä takuu, mikäli valmistaja on sellaisen antanut.
Emme vastaa valmistajan antaman takuun perusteella virheestä, josta emme muuten olisi kuluttajansuojalain 5 luvun nojalla vastuussa. Myöskään normaalin käytön aiheuttama kuluminen tai auringonvalon aiheuttama haalistuminen eivät ole korvattavia. Virhe tapaukset käsittelemme erikseen tapauskohtaisesti.
Sovellettava laki
Mahdollisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, voi kuluttaja saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi). Mikäli ratkaisua ei saavuteta neuvotteluilla ja em. riidanratkaisumenettelyillä, näistä ehdoista aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan lopullisesti suomalaisessa tuomioistuimessa.
